Friday, June 09, 2006

Suatu Kenangan - KristaL (kord)

Lagu : Suatu Kenangan
Album : N.T Virus (2004)
Artis : KristaL


Am Dm
Berarak mendung awannya kelabu
G C
Menambah resah luka dihatiku
F Dm
Kesepian malam seakan mengerti
E
Cinta yang dalam kehampaan

Am Dm
Mungkin kau dan aku terlalu berbeza
G C
Cintamu dihati hanya sandiwara
F Dm
Kata dan janjimu mudah kau Persia
E
Di balik senyum aku sengsara

Am Dm
Pernah jua aku nan mencuba
G C
Melupakan kenangan kita bersama
F Dm
Namun aku tiada terdaya
E
Melontar mu dari ingatanku

Am Dm
Makin lama makin ku mencuba
G C
Semakin rindu datang nan melanda
F Dm
Kasihmu ke mana hilang arahnya
E
Kini cinta lumpuh dan tak bermaya

C/o

C G
berikanlah aku kepastian
Dm Am
Agar dapat kuteruskan perjalanan
C G
Kepadamu Tuhan aku harapkan
Dm Am
Berikanlah aku kekuatan

3 comments:

charmz said...

banyak silap chord la part chorus

Unknown said...

Aku Cuba ikut cord dlm sumbang menyumbang suara Hahaha.. Bnyak salah la

jebat said...

Apa kod ni terer aku lagi..kod pun salah..